fredag 11 januari 2013

En inte jättebra

Det är väl lite sådär.

Bra att jag skriver PM (sista!) men annars...

Lägenheten i Eskilstuna är ett mycket oklart kapitel fast vi skulle få besked idag var det sagt. Och igår mailade min AT-ansvarige och sa att de bästa primärvårdsplatserna var i Strängnäs, och det låter ju awesome att ha en bra primärvårdsplacering men hela grejen med Eskilstuna var väl att vi inte skulle behöva pendla så vet inte vad jag ska svara. Dessutom letar vi ju boende utanför stan, vilket gör det enormt opraktiskt att pendla. Bor kanske iofs hellre i Strängnäs men då får ju Biggles (ha ha!) pendla istället. Men ha halvdan vårdcentralsplacering i 9 månader... Skit.

Igår passerade jag 300 personer på släppet till min examenssittning, vilket var max, och jag såg framför mig horder av besvikna människor innan jag hade fixat en till vakt så vi kunde få in 150 pers till. Men tänk om det blir strul? Hur ska det inte bli det med så mycket människor? Vill inte vara en strulfixare, jag vill ha kul! Och tänk om min DJ blir hatad? Och tänk om min sittning blir skittråkig och alla människor som betalat massa pengar blir jättebesvikna. Eller betalat och betalat, tror jag möjligtvis har kommit upp i att hälften betalat och jag väntar fortfarande på svar från ett litet antal och idag måste jag meddela Smålands exakt antal.

Och min sista helg innan examen i Uppsala slutade med att ingen av mina bästa kompisar, om man med mina bästa kompisar menar Lily och Snöggu (ha ha igen), vilket man ofta gör, är här. Det har inte med mig att göra (antar jag;-) men det var en given energiinput som jag inte får nu.

Får alla som jag lovat plats att bo här plats att bo här? Borde jag inte packa till Peru? Hur ska jag hinna prata med någon nästa helg? Måste fixa underhållning till sittningen, måste läsa på till seminarium och tenta och skriva klart PM, var en skittråkig person för min syster att hälsa på, jag är så jävla trött....alltallt.

Men när jag inte kan sova ligger Biggles och håller om mig och berättar historier ur Det susar i säven tills jag slumrar till. Då lättar det lite. Men ska det vara såhär en vecka till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar